Vil du bli stortingsrepresentant?

Til neste år er det stortingsvalg, og vi har som mål å sette sammen et lag på 23 kandidater som i fellesskap skal sørge for at Akershus Venstre gjør et brakvalg! Nominasjonskomiteen har bedt lokallagene om å komme med forslag på kandidater innen 1. mai. Vi legger opp til en åpen prosess og inviterer også alle som er medlem av Akershus Venstre til å komme med forslag på kandidater.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Astrid Ramnefjell leder Akershus Venstres nominasjonskomite.

Foto: Privat

Nominasjonskomiteen leter etter 23 stolte, forskjellige, dyktige venstrefolk som vet hva de står for, som står opp for hva de mener og — det viktigste av alt — som vil vinne valget neste år. Hvem mener du bør stå på Venstres liste i Akershus i 2013? Du kan sende inn dine innspill til [email protected] innen 1. mai 2012. Det er lov til å foreslå seg selv.

Det blir ett debattmøte i Oslo med de aktuelle toppkandidatene i slutten av august, men det kan også bli lokale debatter. Nominasjonskomiteen legger fram sitt endelige listeforslag 1. oktober. Nominasjonsmøtet blir avholdt i begynnelsen av november.

Astrid Ramnefjell
Leder av nominasjonskomiteen

Se også:
Oversikt over hvem som sitter i nominasjonskomiteen her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**