God nettstart på året

Nettsiden vår har hatt uvanlig høye besøkstall i årets to første måneder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Stopp DLD

Foto: Lars-Henrik

Årets startet usedvanlig godt med et besøkstall som gjorde januar til vår tredje beste måned noen sinne. Det var særlig artikkelen om at Nes Venstre støtter Digitalt Personvern som lokket folk til nettsiden. Den saken hadde nesten dobbelt så mange treff som vår nest mest leste sak den måneden. Det er tydelig at datalagringsdirektivet (DLD) engasjerer!

Men en god start ble til en enda bedre februarmåned. Til tross for at måneden var en dag eller to mindre enn andre måneder, hadde vi i februar flere unike brukere enn i august i fjor, som var en valgkampmåned med ekstra innsats mot nettet. Februar ble dermed vår nest beste måned noen sinne, kun slått av valgmåneden i fjor!

I februar var det ingen sak som utmerket seg like tydelig som DLD-saken i januar, men følgende tre saker fikk omtrent like mange klikk:

* Billedkavalkade fra fylkesårsmøtet 2012
* Bli med og arranger dialogmøte!
* Vagt svar om Ahus fra helseministeren

Det har ikke vært noen bevisst strategi bak denne nye økningen i besøkstall, men vi konstaterer gladelig at Nes Venstres nettsider er blitt et sted flere nå henter informasjon fra.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**