Vil du hjelpe Venstre med å vinne valget?

Du kan bidra til et godt valg og gjennomslag for Venstres politikk. Vi trenger din hjelp, og her finner du ut mer om hvordan du kan delta og bidra.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Venstres logo

JA: Jeg vil bli medlem!
Du er velkommen som medlem i Venstre. Venstre er et parti i vekst og har nå over 8000 medlemmer. Du finner sannsynligvis ikke et parti hvor du er enig i alt, men med et sosialliberalt ståsted er du velkommen til å delta i Venstre, til å la din stemme høres, til å få informasjon, og til å påvirke vedtakene som fattes.

Meld deg inn i Venstre!

Sedler

JA: Jeg vil gi økonomisk bidrag!
Vi trenger din støtte til et ekstra løft i valgkampen. Ingen bidrag er for små og ingen for store. Vår valgkamp er finansiert ved hjelp av bidrag fra enkeltpersoner som har tro på politikken vår. Ditt bidrag er en støtte til Venstre og vår politikk, der vi særlig legger vekt på miljø, skole, småbedrifter og sosialt ansvar.

Gi ditt bidrag!

Larvik Venstre på stand

JA: Jeg vil bli aktiv!
Ønsker du bidra til Venstres valgkamp 2011. Din innsats kan bli utslagsgivende for et bedre valgresultat for Venstre. Du kan velge flere aktiviteter, og velger selv hvilket fylke du ønsker å bidra i.

Bli frivillig i Venstre!

Bruk din stemme på de sosiale nett-kanalene
De sosiale mediene er viktig for å nå nye og flere velgere, men også en ny måte å kommunisere bedre på. Besøk Venstre på disse sosiale kanalene og knytt ditt nettverk opp mot våre nettverk.

Les mer om hvordan du kan bidra!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**