Møt Trine Skei Grande i Grimstad

Av de store kommunene i Norge, er det ingen som har større Venstre-oppslutning enn Grimstad. På onsdag kan du møte Venstres populære leder Trine Skei Grande der.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Trine Skei Grande på talerstolen under Venstres Landsstyremøte i Oslo 6. mars 2010.

Foto: Daniel Rugaas

Venstre-lederen er på besøksrunde til alle kommuner der partiet har ordføreren. I Grimstad tas Trine imot av Hans Antonsen, som er inne i sin andre periode som ordfører etter et nytt rekordvalg med 20% oppslutning i 2011.

– Vi gleder oss til å ta imot Trine og vise henne at Grimstad har mye å by på av det som er viktigst for Venstre — satsing på kunnskap og miljø, sier Grimstad-ordfører Hans Antonsen. De to skal blant annet møte lærere og elever på Dahlske videregående skole og besøke den nyskapende bedriften Høst, som tidligere vinter ble kjent for sitt samarbeid med Kina om å løse miljøproblemer.

Kl 16 på onsdag kan du treffe Trine Skei Grande på et åpent møte på rådhuset i Grimstad. Trine vil snakke om behovet for forandring i Norge etter stortingsvalget i 2013, og at veien til grønn og liberal forandring av Norge går gjennom et sterkt Venstre. Og hva er det i Grimstad som inspirerer Trine? Møt opp og møt Trine i Grimstad!

For spørsmål om besøket, kontakt ordfører Hans Antonsen på telefon 41 44 66 57.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**