Oslo Venstre på landsmøte

Toril Berge leder delegasjonen fra Oslo på Venstres Landsmøte.
– Fra Oslo reiser vi med en rekordstor delegasjon til et landsmøte for et parti i vekst. Det blir morsomt og inspirerende. Ekstra spennende blir det med nestledervalg, regjeringsdiskusjon og debatt rundt helsetjenesteorganisering. Landsmøte er hardt arbeig og mye moro – jeg gleder meg, smiler Berge

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Oslo Venstre har 30 delegater vil Venstres Landsmøte på Fornebu 13. – 15. april. Med seg har de også fire politiske uttalelser og mange innspill til Venstres helsepolitikk, som skal debatteres på lørdag.

Toril Berge leder Oslo Venstres delegasjon på Landsmøtet 2012.

Toril Berge, leder i Oslo Venstre, og Anders Bergsaker, nestleder i Oslo Venstre leder delegasjonen fra Oslo.

Les mer om Venstres landsmøte her.
Hele Landsmøtet streames live til de som ønsker å følge forhandlingene fra annet hold. Trine Skei Grandes tale til Landsmøtet kl 14.00 på fredag anbefales spesielt.

Spørsmål kan rettes til sekretariatet på tlf 22404373.

Fra Oslo reiser:
Toril Berge (Bjerke), Trond Enger (Grünerløkka), Anders Bergsaker (St.Hanshaugen), Guro Svenkerud Fresvik (Sagene), Christian Herzog (Vestre Aker), Daniel Heggelid-Rugaas (St.Hanshaugen), Alvhild Hedstein (Sagene), Jarl W. Alnæs (Grünerløkka), Hallstein Bjercke (Østensjø), Espen Ophaug (Gamle Oslo), Guro Fjellanger (Gamle Oslo), Kjell Veivåg (Alna), Christoffer Torris Olsen (Frogner), Randi Olsen (Gamle Oslo), Olav A. Røssaak (Grünerløkka), Jon Julius Sandal (Grorud), Erik Borge Skei (Nordre Aker), Ane Wigers (Nordstrand), Knut Fjeld (Sagene), Hilde Vestrheim (St.Hanshaugen), Raymond Kristiansen (Stovner), Hans Kristian Voldstad (Vestre Aker), Britt Inglingstad (Østensjø), Martin Clausen-Bekkelien (Unge Venstre), Miriam Wik (Unge Venstre), Ragnhild Tryti Forsberg (Unge Venstre), Tobias Bashevkin (Unge Venstre), Anita Wold (Grünerløkka), Per Arne Totland og Geir L Brevig (Nordre Aker).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**