Velkommen til årsmøte i Buskerud Venstre

Buskerud Venstres årsmøte blir avholdt 9.- 10. februar på Comfort Hotel Union Brygge i Drammen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Gode lokallagsledere, toppkandidater og medlemmer i fylkesstyre/fylkestingsgruppa samt valgkomite. Godt nyttår!

Siden lokallagene skal ha årsmøte innen utgangen av januar, sender jeg dere innkalling til Buskerud Venstres fylkesårsmøte som finner sted 9. – 10. februar 2013 på Comfort Hotel Union Brygge i Drammen. Fylkesårsmøtet vårt skal blant annet behandle stortingsvalgsprogrammet, debattere valgkamp og handlingsplan, velge nye styremedlemmer og vedta politiske uttalelser. Venstres nye generalsekretær Trond Enger er invitert til å gjeste møtet vårt.

Foto: AKE

Sammen med innkallingen er delegatberegningen vedlagt. Denne viser hvor mange delegater med stemmerett dere får sende til fylkesårsmøtet. NB: Beregningen er foreløpig, men det ventes kun mindre endringer. Det vedlagte fullmaktskjemaet fyller lokallagslederne ut og tar med til fylkesårsmøtet.

Buskerud Venstre har dårlig økonomi og må spare penger til valgkampen. Derfor tar vi denne gang en egenandel fra lokallagene for fylkesårsmøtet som blir på 200 kr for middagen pr deltaker og 200 kr for overnatting pr deltaker. Vi oppfordrer om å booke dobbeltrom, tillegg for enkeltrom må bekostes av den enkelte privat.

Påmeldinger til fylkesårsmøtet sendes til organisatorisk nestleder Gunn-Torill Homme Mathisen, [email protected] så fort de lokale årsmøtene er gjennomført.

Detaljert program og årsmøtebok får dere tilsendt senere.

Førstekandidat Rebekka Borsch

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen