Valgkampen 2015 er igang

All politikk er langsiktig og det betyr at valgkampen 2015 er igang. I kommunevalg er lokale saker og personer viktige for vår suksess.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Foto: Mary kristine Sandal Johansen (2006)

Du som medlem eller sympatisør kan påvirke utviklingen i Røyken kommune. Hva er viktig for deg i ditt lokalmiljø? Det kan være enkeltsaker eller det kan være saker som ikke er på “sakskartet” eller som ingen hittil har tatt opp. Alle saker er viktige i den videre utviklingen av Røyken kommune. Ta kontakt med en av oss via den kontaktinformasjonen som står på hjemmesiden.
Hver uke er det personer fra Røyken Venstre som deltar i møter i forskjellige råd og utvalg. Vi har en kommunestyregruppe på 10 personer og de fleste mandager gjennomgås ukens møter i Venstres gruppemøte på rådhuset. Disse møtene er åpne for alle medlemmer og sympatisører. Oversikt over datoer for møtene står nede til venstre på hjemmesiden.
Vil du bidra selv eller har du ønsker om andre du vil ha inn på Røyken Venstres kommende valgliste? Ta kontakt med en av oss.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**