Årsmøtet i Alvdal Venstre

Tirsdag 13. januar ble årsmøtet i Alvdal Venstre avholdt. Ni medlemmer møtte opp på Huldra. Ordinære årsmøtesaker sto på programmet. Styrets årsmelding og kommunestyregruppas årsmelding ble gjennomgått, regnskap og budsjett ble godkjent, og valg ble avholdt. Styret for 2015 består av Sigmund Kveberg Paaske (leder), Mali Hauen (sekretær), Inge Kolbjørn Haugen (kasserer) og styremedlemmene Live Stokstad og Ola Eggset.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Driften av laget i 2014 har vært preget av at det ikke har vært valgår, men aktiviteten har likevel vært tilfredsstillende. Rent bortsett fra driften av vår nettside, noe vi skal prøve å gjøre noe med fram mot høstens kommunestyrevalg.

Nominasjonskomite og programkomite fram mot høstens valg er på plass, og arbeidet med liste og valgprogram starter nå. Viktige lokalpolitiske saker framover blir selvsagt skolespørsmålet, sentrumsplanen og kommunestrukturdebatten. Det vil bli arrangert debattmøter utover våren og vi håper å kunne bruke denne nettsiden mer aktivt i diskusjonen framover.

Nytt av året (eller rettere fjoråret) er også Alvdal Venstres facebookside som vi håper får mange følgere utover.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**