Liberal kafé – Næringsutvikling

Onsdag 18.06 inviterer Ålesund Venstre til Liberal kafé med temaet næring og utvikling i Ålesundsregionen. Profilene Pål Farstad, Kjell Sandli og Jon Grimstad innleder om temaet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Ålesund Venstre inviterer til liberal kafé med tema næring.
Se facebookarrangement her!

For å innlede kommer:

LPN mars 2014. Pål Farstad

Foto: MRV

Pål Farstad, stortingsrepresentant for Venstre. Pål Farstad Frem til han ble innvalgt på stortinget, var Farstad medlem i fylkestinget i Møre og Romsdal[3] og satt i hovedutvalg for utdanning. Han var også nestleder i fylkestingets miljøutvalg. Han var også bystyremedlem i Kristiansund, hvor han satt som leder av Næringsutvalget. Til daglig har Pål Farstad arbeidet som bedriftsrådgiver i Triangel AS, med hele Møre og Romsdal som arbeidsområde. Han har tidligere vært daglig leder i Nordmøre Fiskebåt, Nordmøre Fiskarlag og vært leder for KOM Vekst; næringsforeningen for Kristiansund og omegn.

Kjell Sandli - Ålesund Næringsforening

Foto: Nytt i Uka

Kjell Sandli fra Ålesund handelsforening for å snakke om næringsutvikling i Ålesundsregionen. Kjell Sandli er daglig leder i Ålesund Næringsforening, og har gjennom en årrekke vært engasjert i utviklingen av Ålesundsregionen og er i dag leder av Hareid Fastlandssamband AS og Hamsundsambandet AS. Om politikere har han sagt: — Jeg kan faktisk ha sans for politikere som har helt andre ståsteder enn meg, og som faktisk kan stemme stikk i strid med hva jeg vil. Hvis jeg ser en form for ærlighet og et resonnement bak meningene, og at det ligger også noe utover bare det å håpe på å bli gjenvalgt.

Jon Grimstad - SuRoFi

Foto: surofi

Jon Grimstad fra Sunnmøre og Romsdal Fiskesalgslag kommer for innlede om fiskeriutfordringer på Sunnmøre, dagens utfordringer og morgendagens utfordringer.

Det er gratis å delta, og er åpent for alle. Vi byr på kaffe og frukt til diskusjonen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**