Velkommen til Fylkesårsmøtet 2013 – På Rica Rock City Hotell

Nord-Trøndelag Venstre avholder fylkesårsmøte på Rica Rock City Hotell 8. og 9. februar 2012. Møtet starter fredag 8. februar klokken 19.00. På denne siden finner du oppdatert informasjon om Nord-Trøndelag Venstres fylkesårsmøte – herunder innkalling, program og sakspapirer så snart de er klare for utsendelse.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstre best i test!

Foto: Ukjent

Denne siden vil bli fortløpende oppdatert. Vi ønsker medlemmer og sympatisører velkommen til Rock City. Møtet er åpent for alle interreserte, og alle medlemmer kan møte som observatører. Pris for å delta som observatør finner du i vedlegget under hvor det står innkalling. Delegater til fylkesårsmøtet skal velges på årsmøtene i hvert enkelt lokallag. Ta kontakt med din lokallagsleder dersom du kan tenke deg å delta. Delegatberegning for hvert enkelt lokallag vil være klart i begynnelsen av januar da antallet delegater blant annet beregnes etter hvor mange betalende medlemmer hvert lokallag har per 31. desember.

For mer informasjon om fylkesårsmøtet kontakt fylkessekretær Øyvind T. Olsen på telefon 40 32 90 67 eller fylkesleder Karl M. Buchholdt på telefon 41 67 59 79.

UTSENDTE SAKSPAPIRER
Innkalling til fylkesårsmøtet

2. Henvendelse fra valgkomiteen – innspill på kandidater som femte varamedlem til fylkesstyret, suppleringsvalg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**