Listeforslag til bydelsutvalget i Gamle Oslo er klart

Vi er stolte og glade for å kunne presentere forslag til ei meget god liste for Gamle Oslo Venstre, sier leder av nominasjonskomiteen Guro Fjellanger. Sammen med komitémedlemmene Randi Olsen og Erlend Bjorstad har hun vært i kontakt med mange gode kandidater som har sagt seg villige til å stå på for Venstre i bydelsutvalget 2015-2019.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Vi har satt opp tre kandidater på kummulert plass, og er svært fornøyd med at trioen Helene Skulstad, Leif Rostad og Tommy Hagen har takket ja til å toppe lista. De utfyller hverandre når det gjelder interesseområder, har ulike erfaringer og bakgrunn og er alle villige til å bruke masse tid for å gjøre Gamle Oslo grønnere, mer liberal og sosial, sier Fjellanger.

På de neste tre plassene følger solide navn som Susanne Bondevik, Bjørn Magne Eggen og Christina Apuzzo, mens Runhild Gammelsæter og Trine Skei Grande bekler de to siste plassene. Tilsammen er det 21 navn på lista.

Gamle Oslo Venstre er i den priviligerte situasjon at vi har mange flinke folk som vil bidra. Det er vært viktig, ikke minst siden de to som i dag sitter i BU, Runhild Gammelsæter og Matti Lucie Arentz, begge har takket nei til å stå på fast plass. De to har lagt et svært godt grunnlag for dem som nå tar over, sier Fjellanger, som trekker fram at lista viser god spredning i alder, kjønn, yrkesbakgrunn og de ulike geografiske delene av bydelen vår.

Listeforslaget skal diskuteres og endelig vedtas på nominasjonsmøte 11. desember.

Listeforslag

Årsmøteinnkalling