Sagene Venstres innstillingsliste til bydelsvalget 2015

Nominasjonskomitéen i Sagene Venstre presenterer sin innstillingsliste

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Nominasjonskomiteen legger herved frem vår innstilling på valgliste for Sagene Venstre i forbindelse med bydelsvalget 2015. Vi anser at listen består av en god blanding kandidater med forskjellige profiler – herunder seniorkandidater, yngre kandidater, kvinner, menn og kandidater med en bakgrunn fra lokalpolitikken i Oslo og i bydelen.

Som listetopp foreslås Espen Langvik (f. 1975). Espen er for tiden er leder av Sagene Venstre og han stiller også til valg på 16. plass på Oslo Venstres bystyreliste. Espen har et engasjement for lokalpolitikk og kulturpolitikk og vil være en svært dyktig og egnet førstekandidat for Sagene Venstre i det kommende valget. Espen jobber til daglig som solist i Den norske opera og ballett.

Til andre plass foreslås Alva Amalie Eide (f. 1993). Alva er for tiden er psykologistudent og jobber for Oslo Venstres bystyregruppe. Hun er nyvalgt nestleder i Sagene Venstre og har bl.a. bakgrunn som nestleder i Norges unge Venstre.

Til tredje plass foreslås Ragnar Skjøld (f. 1956). Ragnar har bakgrunn fra helsesektoren som seniorrådgiver for Helse- og omsorgsdepartementet og som generalsekretær i LNT. Han har lang bakgrunn fra lokalpolitikken i Sagene der han bl.a. har engasjert seg i helse- og sosialspørsmål gjennom mange år.

Listen finner du her:

Innstilling – valgliste Sagene Venstre 2015