Meld deg på Sommerseminaret i Trondheim!

Venstre inviterer alle lokallag fra hele Norge til sommerseminar i Trondheim 9.-10. juni! Vi skal høre spennende foredragsholdere, diskutere konkrete saker, jobbe med programarbeidet og bli bedre kjent!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

SOMMERSEMINAR
(8) 9-10.juni 2012

Fredag 8. juni er det også mulighet for de som ønsker det å møtes, spesielt er det et ønske om at representanter fra alle storbyene er til stede. Dette er satt opp fra kl.19.00 på Venstres låve (Vår Fruesgate 4, 2 etg).

Lørdag 9. juni blir det et fantastisk program med flere kjente foredragsholdere, diskusjon i grupper og med et kveldsarrangement på Munkholmen, den lille holmen utenfor Trondheim by. Her er Sveinung Rotevatn toastmaster og vi vil få mye fin underholdning. Dersom du vil bidra med noe kan du kontakte leder av Trondheim Venstre, Ina Spinnangr.

Søndag er i hovedsak satt av til programarbeid og diskusjoner i grupper.

Forebygging av frafall i idrett blant ungdom - dans

Meld deg på her!

FRIST ER SATT TIL FREDAG 25.MAI. Få plasser igjen!

Vi har flere spennende og kunnskapsrike personer på innlederlista vår:

– Kristin Clemet er leder i Civita. Hun var Utdannings- og forskningsminister fra 2001-2005 og viseadministrerende direktør i Næringslivets Hovedorganisasjon 1998-2001.
– Tor Haugsnes er utdannet historiker og bedriftsøkonom og er foreleser på Handelshøyskolen BI i emnene økonomisk historie, etikk, entreprenørskap, velferdsstat og samfunnsansvar.
– Ola Elvestuen har siden 2008 vært 1. nestleder i Venstre. Han er byråd for miljø og samferdsel i Oslo.
– Guri Melby er sentralstyremedlem i Venstre. Hun leder også Venstres stortingsvalgprogramkomité.
– Gunn Vivian Eide er psykiater og jobber i Psykiatrisk ungdomsteam/Avdeling for Rusmedisin i Helse Bergen. Hun har hatt utallige verv i Venstre og Unge Venstre siden 1984.
– Audun Rødningsby er miljørådgiver i Venstres stortingsgruppe. Han er også varamedlem i Oslo bystyre, og tidligere rådgiver i miljøstiftelsen Zero. .
– Lars Hektoen er banksjef i Cultura Bank og var direktør og leder for kapitalmarkedsaktivitetene til Chase Manhattan Bank Norge fra 1986 til 1995, administrerende direktør for ABB Financial Services i Norge fra 1995 til 2001 og for ABB Treasury Center i USA fra 2001 til 2003.
– Sverre Conrad Nilsen er forskningsleder i SINTEF Teknologi og samfunn.

Vi kan love mange hete tema og gode diskusjoner! 🙂

Seminaravgift er kr. 350,-.

Besøk vår Facebookside!

Har du spørsmål? Send epost hit!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**