Valgkampassistent for Trondheim Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Stillingsannonse/beskrivelse

Trondheim Venstre søker en energisk, pliktoppfyllende og positiv person som valgkampsekretær for perioden 01.04 2013 til valgdagen 09.sept 2013. Sektretæren rapporterer til styret i Trondheim Venstre. Arbeidssted vil i hovedsak være på Rådhuset i Trondheim, men også noe reising til lokallagene i fylket og helgesamlinger. God kjennskap til Venstres politikk både nasjonalt og lokalt er ønskelig. Nært samarbeid med de øverste kandidatene på stortingslista.

Oppgaver:

1. Planlegge, organisere og mobilisere til stands og andre valgkampaktiviteter i Trondheim
2. Samarbeide med valgkampsekretær fra Sør-Trøndelag og være en praktisk leder for aktivitetene som skal skje i Trondheimsområdet.
3. Bidra med praktisk valgkamparbeid etter behov, som å kontakte medlemmer og informere om valgkampaktiviteter, oppdatere facebookgruppen og informere om aktivitetene.
4. Bidra med leserinnlegg, taleskriving og kontakten mot media.

Lønn etter avtale. Deltidstilling med fulltid siste måned før valgdagen.

Har du spørsmål send en e-post eller ring tlf:
[email protected], eller ring 45470491 (Jan Ove Flå)
eller 40067989 (Ina Roll Spinanngr).

Søknad sendes Trondheim Venstre ved leder Ina Roll Spinnangr: [email protected]

Søknadsfrist: 17.01.2013