Invitasjon til Venstre-samling (LPN) i september i Narvik

VHO, Nordland Venstre og Troms Venstre inviterer til lokalpolitisk nettverkssamling den 20-21 september i Narvik.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Dette er en skolerings- og nettverkssamling for de som vil være aktive i valgkampen på lokallags- og fylkeslagsnivå i Venstre.
Valget i 2011 ble en suksess — blant annet takket være at hele organisasjonen var samkjørt etter mange større og mindre skoleringssamlinger gjennom 2010 og 2011. Den oppskriften bruker vi igjen.

Lokalpolitisk nettverk er skolering, det er politisk verksted og det er nettverksbygging for folkevalgte og tillitsvalgte i lokal- og fylkeslag. Formålet er å sikre at Venstres folke- og tillitsvalgte er trygge på egen politikk og mer synlige i media og lokalmiljøet, samt å sikre en bevisst strategi bak det daglige arbeidet i lokallaget, i kommunestyret, og i valgkampen.

Stortingsrepresentanter, tillitsvalgte og ansatte reiser disse helgene landet rundt for å møte lokallagsaktivister, få innspill, dele kunnskap om pågående prosesser og forberede til valgkamp.

Det blir styremøte i Troms Venstre fredag 19. september.

Vi kommer tilbake med påmelding like etter ferien, men allerede nå bør de som ønsker å være aktive og engasjerte i neste års valgkamp sette av helga.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**