Tine Jahren ny leder for Fet Venstre

Fet Venstre har avholdt årsmøte på Røde Kors-huset Ungdommen med behandling av årsmøtesaker, valg av styre og drøfting av viktige gjøremål frem mot kommunestyrevalget 2011. Årsmøtet valgte Tine Jahren som ny leder for Fet Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Fet Venstre har for tiden fast plass i formannskapet og er aktivt med i de politiske debattene. Slikt gir godt oppmøte og gode debatter på årsmøter. Denne gangen ble gode ideer utvekslet om viktige saker som engasjerer mange både i og rund Fet. Det er ikke til å unngå at mange er bekymret over de store investeringsbehovene som vil kunne fremtvinge vesentlige redukjsoner i tjenestilbudet i Fet kommune.

Tina Jahren

Foto: Privat

Kommunestyrerepresentant Håkon Emil Libak, som nå også er fast medlem av formannskapet, trakk seg på årsmøtet tilbake etter 11 år som leder av Fet Venstre, og årsmøtet valgte Tine Jahren som ny leder. Hun vil sammen med nestleder Stian Andresen lede Fet Venstres viktige arbeide med program og listeoppsetting frem mot kommunestyrevalget i september 2011. Dette valget vil bli et svært viktig valg for Fets innbyggere som snart kan komme til å bli belastet med eiendomsskatt om posisjonens partier får lov til å styre bygda videre etter 2011.
Mange huseiere kan etter neste valg bli tvunget til å betale snøbrøting av felleskapets private veier fra egen lønnskonto.

DERFOR TRENGER FET VENSTRE !!!

Følgende ble valg for året 2010:

Styre:
Tne Jahren (leder)
Stian Andresen (nestleder)
Lene Gjelseth Dalbak (styremedlem)
John Brynhildsvoll (kasserer)
Håkon Emil Libak (sekretær)
Roger Wangberg (varamedlem)

Revisor: