Presentasjon av Venstres kommunestyrerepresentanter

Hvem representerer Venstre på rådhuset i Lørenskog? Bli kjent med Bjørn Ivar Gran og Torild Jørgensen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kommunestyrerepresentant for Venstre i Lørenskog

Bjørn Ivar Gran, gruppeleder,
er nå i sin andre periode i kommunestyret og har beholdt formannskapsplassen fra forrige periode.
Bjørn er samarbeidsorientert og ser etter gode løsninger hos alle politiske partier. Som politiker er Bjørn opptatt av å utfordre en dyktig administrasjon samt å vise en økonomisk helhetstenkning og langsiktighet. Bjørn arbeider som idrett og samfunnsfaglærer ved Bjerke videregående skole i Oslo. Han er født og oppvokst på Kjenn og regner seg som ekte “lørenskauing”, og han er veldig stolt av kommunen sin. I det som gjenstår av fritid kan en treffe Bjørn i skiløypene i Østmarka eller som oldboys-spiller i håndball. Bjørn ønsker at innbyggerne tar kontakt, engasjerer seg og diskuterer politikk!

BJØRN SIER:
“Når jeg drar på tur innover Losby med minstemann i sykkelhenger, møter jeg bare smilende ansikter. Fra byen Lørenskog til naturreservatet Østmarka bruker jeg 40 minutter med sykkel. Da realiserer jeg det gode liv!”

•Har du spørsmål til Bjørn? Send ham en e-post!
Les mer om Bjørn Ivar Gran på den offisielle bloggen til Lørenskog Venstre.
Følg Lørenskog Venstre på Twitter.
• Les mer om Bjørn Ivar Gran på kandidatpresentasjonen til stortingslista 2013.

Kommunestyrerepresentant for Venstre i Lørenskog

Torild Jørgensen (ny)
Torild har opp igjennom årene vært engasjert i barnehage- og skolespørsmål, i tillegg til å ha vært leder i barne- og ungdomsidrett.
Av saker er Torild engasjert i miljøspørsmål, og hun ønsker tilrettelegging slik at folk enkelt kan velge det miljøvennlige alternativet. Gode kollektivalternativer er et eksempel, trygge og raske gang- og sykkelveier et annet.
En effektiv og ansvarlig kommunepolitikk er viktig for å sikre de nødvendige tilbudene til innbyggerne, uten unødvendig høye kostnader. Tilrettelegging for et kompetansebasert og miljøvennlig næringsliv er et annet område Torild er opptatt av. Det er et mål at alle skal tilbys en plass i arbeidslivet, også de som trenger støtte og tilrettelegging.
Torild er 47 år gammel.

TORILD SIER:
“Jeg vil være med og sikre en rettferdig og miljøvennlig politikk i Lørenskog. Den enkelte skal ha valgfrihet, og ved behov må den som trenger det få støtte. Med din stemme får vi det til!”

•Har du spørsmål til Torild? Send henne en e-post!
Les mer om Torild Jørgensen på den offisielle bloggen til Lørenskog Venstre.
Følg Lørenskog Venstre på Twitter.

Dette er lista som Lørenskog Venstre stilte til valg på 12.september 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**