Skoledebatt og Stand

I forbindelse med dagens skoledebatter stilte Berit Caroline Haaland på stand på Kirkeparken og Malakoff for Moss Venstre. “Jeg fikk delt ut mange brosjyrer og det virket som elevene har tro på Venstre i år” sier Berit Caroline litt sliten, men veldig fornøyd etter dagens litt lange økt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

"Mens debatten gikk varm på Kirkeparken benyttet jeg anledningen til å trekke meg småfrossen ut av skyggen og la solen og møte med velgere i Gågaten og på Amfisenteret varme meg,"sier hun og fortsetter med å fortelle at hun ser optimistisk på at velgerne vil sørge for at Venstrevinden hun nå føler som en bris, vil bringe en god Venstredelegasjon inn i Bystyret. "Flere velgere tok seg tid til å stoppe og fortelle meg hva de ønsker at politikerne skal gjøre for dem" sier Berit Caroline videre og får et drømmende uttrykk bak de grønne brillene. At Venstre kan tenke seg en løsning der eldre mennesker kan få velge en form for kollektiv boform som består av boenheter der en eller flere kan dele leilighet og også ha tilgang på et fellesareal for sosiale aktiviteter samt døgntilbud på helsepersonell, vaktmester og hjemmehjelptjenester etter behov, var en kjærkommen tanke for velgerne i Gågaten i dag. Elevene på Malakoff likte tanken på at det blir enklere å starte egne bedrifter med Venstres politikk.

Stem Venstre!

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

"Vår debattant Øyvind Haaland høstet lovord for ryddig oppførsel, klar presentasjon av budskapet og ikke minst at han holdt seg til Venstres politikk og lot de andre debattantene krangle og lyve om hverandres politiske budskap" avslutter Berit Caroline som gleder seg til innspurten i valgkampen og er klar for oppgavene med å gjøre det beste for innbyggerne i Moss de kommende 4 år.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**