Miljømøte

Hvem får Hurum Venstres Miljøpris for 2007? Det får du vite dersom du kommer på det åpne møtet om miljø onsdag 27. februar. Stedet er kantina på Hovtun og tiden er kl. 19.30. Der får du også delta i debatt omkring kyststien i Hurum. Innleder er Eva Lill Kvisle som er planrådgiver i Buskerud Fylkeskommune.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Eva Lill Kvisle var tidligere ansatt i Asker kommune og jobbet der mye med kyststien i Asker. Hun er også kjent i Hurum og forteller at hun har gått kyststien fra Tofte til Rødtangen.

Kvisle er invitert for å snakke om utfordringer når det gjelder kyststien i Hurum og om strandsonevern.

Miljøpris

Foto: Tore Nilsen

Hurum Venstres Miljøpris for 2007 deles ut på møtet. Prisen er en keramikkgjenstand av den lokale kunstneren Isabell Arragon. Mottageren av prisen er en person som i mange år har gjort en innsats for miljøet i kommunen vår.

I følge statuttene tildeles prisen enkeltpersoner, organisasjoner eller foreninger som på en særlig fortjenestesfull måte ivaretar eller utvikler natur og bomiljø i Hurum Kommune.

Møtet er åpent. Det blir enkel bevertning

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**