Velkommen på Venstrekvinnesamling på Gol

06.10.2008 Lørdag 25.oktober samles vi, det nystiftede Buskerud Venstrekvinnelag med sympatisører, på Gol.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Alle kvinner som er nysgjerrige på hva vi driver med i Venstrekvinnelaget er hjertelig velkommen. Vi skal denne gang sammen diskutere og samle ideer til å jobbe for en god hverdag for barn i Buskerud.

Tema for samlingen denne gang er; Barns hverdag. Vi kommer til å ha idemyldring rundt ulike tema som berører Barns Hverdag, og vil sammen forsøke å utarbeide ideer for det videre arbeidet med dette. Har du ideer allerede nå til hvordan vi bør legge dette opp, gode prosjekter du vet om, ta kontakt.

Uformell idemyldring
Dette skal ikke bli noe møte der du må opp på talerstolen. Vi ønsker rett og slett å ha en slags tenketank, der ingen ide er for merkelig eller uvelkommen. De som er med på samlingen får servert lunsj, og det er god tid utover tidlig ettermiddag til å ta seg en tur innom Pers Hotells Tropicana (badeland og SPA), gåtur i flott natur og andre ulike aktiviteter.

Mer detaljer om samlingen kommer senere, slik som program, tidspunkt og sted.

Gol for liten og stor
Gol har mye å by på av både natur, kultur, tøffe aktiviteter og historie. Kanskje det passer å ta med familien en liten helgetur, for det er gode muligheter for overnatting både på hotell, camping og på hytte.

Hilsen Venstrekvinnelaget i Buskerud, ved leder Ulla Nordgarden

Meld deg på til Ulla Nordgarden på mail:[email protected]

Om du har spørsmål om Venstrekvinnesamlingen, ta kontakt med Ulla Nordgarden enten per mail eller mobil:959 47 530

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**