Abid Q. Raja, GT Sara og Vazelina Bilopphøggers kommer alle sammen til Nannestadfestivalen 2009

Sett kursen mot Nannestad sentrum lørdag 13. juni og møt Abid i fri utfoldelse!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Lørdag 13. juni blir det alt fra politisk til artistisk underholdning under Nannestadfestivalen 2009. Arrangørene satser friskt og har stor tro på at årets ansiktsløftning skal få befolkningen på Romerike til å strømme til den “grønne bygda i vekst”.

Foruten GT Sara og Vazelina har Abid Q. Raja sagt seg villig til å komme. Akershus Venstres 2. kandidat til Stortingsvalget skal hjelpe de mer lokale politikerne med å dele ut flyere og snakke med potensielle Venstre-velgere. Han er en av Venstres mest profilerte politikere om dagen og har et stort hjerte for alle han har rundt seg. Abid skal også delta i en paneldebatt fra kl. 1400 sammen med Erna Solberg (H), Siv Jensen (FrP), Knut Arild Hareide (Krf), Bård Vegar Solhjell (SV) og Dagfinn Sundsbø (Sp). Lurer egentlig på hvem Arbeiderpartiet skal stille med?

Selv om det ikke står i programmet skal Nannestad Venstres Miljøpris for 2009 deles ut fra den store scenen ca. kl. 1345, og utdelingen av miljøprisen er det daglig leder i “Grønn Hverdag”, Tone Granaas, som skal stå for.

Vi skal ha vår politiske stand oppe å gå fra kl. 1000 denne lørdagen, og alle de som titter innom og deltar i utdelingen av flyerne får en lysegrønn t-skjorte, helt gratis! Håpet er lysegrønt!

Per R. Lien
Nannestad Venstre