Nordland Venstre har valgkampåpning fredag 7.august!

Nordland Venstre deltar med alle tre toppkandidatene på folkefest i Kabelvåg som Natur og Ungdom arrangerer i samarbeid med Folkeaksjonen mot oljeboring i Lofoten og Vesterålen fredag 7.august.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Før festen begynner har Venstre stand på torget i Kabelvåg og pressekonferanse på Nyvågar Rorbuhotell i Kabelvåg

Nordland Venstre ønsker pressen velkommen til å spise lunsj sammen med oss på Nyvågar der vi vil presentere vår politikk og våre Stortingskandidater:

Leder av Stortingets olje- og energikomite Gunnar Kvassheim, Fylkesråd for samferdsel May Valle og Røst-ordfører Arnfinn Ellingsen vil også være tilstede, i tillegg til Guro Fjellanger og andre gode Venstre mennesker.

På stand og under pressekonferansen vil Nordland Venstre landsere sin valgkampanje: NORDLAND – MULIGHETENES FYLKE. I vår valgkampanje søker vi kunnskap og debatt om viktige framtidsrettninger og visjoner Venstre vil stå for og jobbe mot. Kunnskap, Miljø og Velferd er vårt budskap som vi utdyper i vår kampanje.

Med liberal hilsen
– Berit Woie Berg 97 09 29 86
– Arne Langset 99 00 76 53
– Arne Ivar Mikalsen. 91 71 65 69

Nordland Venstre - kandidat trio; Berit Woie Berg, Arne Langseth, Arne Ivar Mikalsen

Nordland Venstre – kandidat trio; Berit Woie Berg, Arne Langseth, Arne Ivar Mikalsen

Venstres visjon
er et sosialt og liberalt kunnskapssamfunn hvor folk har frihet og mulighet til å skape sin egen vei til det gode liv, og der vi tar ansvar for hverandre og miljøet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**