VENSTRE PÅ EN, TO, TRE

Ekspertene kan være uenige om det er SV eller Venstre som er best på miljø. De kan diskutere om det er Venstre eller Høyre som har best politikk for bedrifter og satsing på kunnskap. Men ingen er i tvil om at det bare er Venstre som er skikkelig god på begge deler.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Begge deler er akkurat det Norge trenger: Miljøet kan ikke reddes uten grønne, nyskapende bedrifter, og bedriftene må før eller senere tilpasse seg klimautfordringene. De bedrifter som raskt tilpasser seg klimautfordringene, vil kommer til å skape verdier som trygger vår velferd.

Venstre tar Fremskrittspartiets politikk på alvor. I det ligger det at vi har erkjent at avstanden mellom Venstre og Frp er altfor stor til at vi kan sitte i regjering sammen. Vi vil heller ikke bidra til at Frp kommer i regjering. Derimot vil Venstre ha et regjeringsskifte og en ny H/KrF/V-regjering. De siste målingene viser at dette er fullt mulig.

Venstre er i siget, Venstre er i sentrum, og Venstre vil leverer resultater uansett om vi kommer i regjering eller lager løsninger på Stortinget. Derfor kjære velger, bruk stemmeretten din, og stem Venstre!

Hanne Nora Nilssen
4. kandidat for Nordland Venstre