Venstre trenger deg !

Dette er spennende tider for Venstre. På tross av bred støtte i befolkningen rundt våre saker og stabilt høyt nivå på meningsmålinger gikk Venstre på en kjempesmell 14. september og havnet til slutt under sperregrensa.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Foto: Venstre

Mye tyder på at Venstre har kommet i en skvis mellom Jens og Jensen i valget og at mange av våre velgere har valgt et annet parti for å hindre en av blokkene. Sentrum i norsk politikk er blitt skadelidende og miljøsaken er det store offeret.

Nå vil vi bygge opp Venstre til gamle høyder igjen og gjenreise sentrum i norsk politikk. Dette kan bli et spennede prosjekt og vi er overbevist om at vi vil lykkes. Bli med på laget og vær med å stake ut en ny kurs for Venstre, vær med å forme partiet litt mer i din retning. Norge fortjener et større Venstre. Du kan være med å bygge det videre opp.

Vis at norsk politikk består av mer enn mørkeblå mot røde. Vi trenger et grønt og liberalt sentrumsparti!

Vær med å stanse oljeutvinning i Lofoten og Vesterålen!

Elektronisk innmeldingsskjema Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**