Venstre er ikke død

Vi har registrert at enkelte har erklært partiet Venstre for død. Det er ikke tilfelle, vi er fullt oppegående, og med over 1200 nye medlemmer bare de siste to døgn etter valget, så gleder vi oss over framtiden. Dette sier leder i Finnmark Venstre Terje Soløy, som allerede har ristet av seg skuffelsen og brettet opp armene for å arbeide videre med partiets gode politikk.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

-Alle skal få merke seg at Venstre fortsatt vil være til stede, og ikke minst skal vi vise de 835 som stemte på oss her i Finnmark, at det ikke var en bortkastet stemme. Nå handler det først og fremst om å få reorganisert oss, og å la valgkomiteen jobbe i fred og ro med å finne en ny leder, sier Soløy som har full tillit at valgkomiteen finner den rette.

-At Josefsen i Vardø Høyre allerede har skrevet ut dødsattesten, tar vi med et smil, sier Terje Soløy, i det han sammenligner Josefsen med Vålerenga prest Gelius. Vi vil samtidig rette en stor takk til alle de 835 i Finnmark som valgt å gi oss sin stemme, avslutter fylkeslederen, og lover at Finnmark Venstre skal ha dem i tankene de fire neste årene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**