Aktiviteter i Tromsø Venstre

Tromsø Venstre har opplevd en enorm medlemsvekst etter det skuffende valgresultatet. 30 personer har medlt seg inn etter valget, og vi har nå tilsammen en 40% medlemsvekst i 2009. Den lange valgkampen mot 2011 er allerede startet og vi starter derfor opp skoleringstilbud for våre medlemmer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Plakat Tromsø Venstre 5 på topp

Foto: Venstre

•Venstreskolen trinn 1 går over fire timer og er ypperlig skolering for nye medlemmer og medlemmer som ønsker å bli litt mer aktiv. Gjennomført trinn 1 er en forutsetning for å kunne gå videre i Venstreskolen. Tromsø Venstre arrangerer Venstreskolen trinn 1 torsdag 8.oktober kl.17.30-21 på Rådhuset i Tromsø. Det vil bli servert kaffe og litt rundstykker underveis. Les mer om Venstreskolen her. Flott om du sender en mail til [email protected] om du vil komme!

24-25. oktober er alle medlemmer i Venstre invitert til å delta på Landskonferansen til Venstre. Tromsø venstre har ikke mulighet til å dekke reise.

12.november arrangerer vi medlemsmøte om “Venstre – veien fremover”. Vi håper på å få en sentral innleder på dette medlemsmøtet.

Håper vi sees snart!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**