Inspirasjonsmøte i Namsos

Trine Skei Grande og Annikken Kjær Haraldsen på Namsosvisitt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Geir Olav Knappe - Sentrum

Foto: Martin Hågensen

Namsos Venstre med leder Geir Olav Knappe hadde invitert Trine Skei Grande fra Stortinget og Annikken Kjær Haraldsen fra Nord-Trøndelag fylkesråd til et løssluppent kaffemøte på “Himmel og Hav” på Storsentret i Namsos. Skei Grande ga tilbakemelding fra Stortingsgruppen. Venstres gruppe er oversiktlig med Trine Skei Grande og Borghild Tenden som valgte stortingsrepresentanter. Forsamlingen var enig med Trine Skei Grande om at nå er det bare et mål som gjelder, – det å bygge “Nye Venstre – trinn for trinn” frem mot lokalvalget 2010. Geir Olav Knappe har positive planer for Unge Venstre i Namsos og Trine Skei Grande foreslo selv at hun kunne komme til Namsos før jul 2009 og holde Venstreskole for medlemmer og interesserte.

Annikken Kjær Haraldsen

Foto: Fotograf Hatterem

Etter møte dro Prytz, Kjær Haraldsen og Skei Grande direkte til Namsos Kulturhus, hvor de skulle overvære en festforstilling arrangert av Namsos Kulturskole. Venstre lokalt og sentralt ønsker, kan og vil skape Norges fremtid!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**