Tredje mest besøkte side på Venstre.no

Risør Venstres nettsider er de tredje mest besøkte sidene på www.venstre.no i perioden 12. juni til 12. juli. Det er ikke noe annet enn oppsiktsvekkende sier informasjonssjef Steinar Haugsvær. Ser en bort fra storbyene, må vi helt ned på 44 plass for å finne et annet lokallag (der du finner Kristiansand).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Risør trenger mange flittige hender. Vil du være med på Risør Venstres lag?

Foto: Jan Einar Henriksen

Det er bare søkesiden og www.venstre.no sin førsteside som ligger foran Risør Venstres hjemmeside på listen.

Det er hyggelige å få positive tilbakemeldinger og gratulasjoner for at Risør Venstre har en fin, oppdaterte og ikke minst godt besøkte hjemmeside sier Risør Venstres leder Jan Einar Henriksen i en kommentar. Samtidig må vi jo spørre oss selv om vi har en virkelig godt besøkt hjemmeside eller om besøkstallene for politiske hjemmesider generelt sett er lave?

Uansett viser besøkstallene at en oppdatert og positivt anlagt hjemmeside når sitt publikum og det er jo hensikten. Så får vi håpe at det inspirerer våre politikere og medlemmer til fortsatt innsats og at det også gir oss nye velgere og nye medlemmer som får lyst til å bidra i det politiske arbeidet for Risør Venstre fremover.

Bli medlem her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**