Bli politisk aktiv og delta i Risør Venstres valgkamp

Risør Venstre er Risørs liberale parti, og arbeider for en liberal og radikal politikk som setter mennesket i sentrum. Vi ønsker en politikk som på alle områder gir mer til dem som trenger det mest. Dag Jørgen Hveem har takket ja til å stille som Risør Venstres ordførerkandidat – vil du bli med på Venstrelaget kommende bystyreperiode?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Ta kontakt med Willy Thorsen eller en av de andre i Risør Venstres nominasjonsnemd og bli med på Venstres arbeide du også

Foto: Jan Einar Henriksen

Valgforberedelsene for 2011 er godt i gang og nominasjonsnemda i Risør Venstre presenterte torsdag 15. juli Dag Jørgen Hveem som Risør Venstres ordførerkandidat.

Risør Venstre søker aktive kvinner og menn i alle aldre og med ulik bakgrunn, og som ønsker å gjøre en jobb sammen med Risør Venstre de neste årene.

Vår visjon er et sosialt og liberalt kunnskapssamfunn hvor folk har frihet til å skape sin egen vei til det gode liv, med ansvar for hverandre og miljøet.

Bli med du også.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**