Risør Venstre inviterer deg til dugnad om handlingsplan og økonomiplan for 2011-2014 – Bli med da vel!

Kommunalsjef Else Skjellum har lagt frem utkast til Handlingsprogram og Økonomiplan for perioden 2011 – 2014 og Risør bystyre skal i møte 17. august ta de første diskusjonene om hva og hvor Risør skal i den neste fire års perioden. Har du meninger om hva Risør skal sette i fokus de neste fire årene er så absolutt dette tiden til å komme med dine synspunkter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

For at noe ska bli gjort er det noen som må gjøre noe og derfor er det viktig at du også deltar aktivt i Risør Venstres politiske arbeid er oppfordringen fra Jan Einar Henriksen.

Risør Venstre vil frem mot bystyrets møte i september diskutere ulike sider ved den kommunale drift sett opp mot handldings- og økonomiplan for Risør 2011-2014, og inviterer deg til å bli med på dugnaden.

Bli med på det politiske arbeidet du også – bli medlem i Risør Venstre her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**