Gruppemøtene er i gang igjen!

Ferietiden er over og Larvik Venstre er i gang igjen med gruppemøtene sine. Det første møtet ble avholdt mandag 30. august.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Her ble det behandlet saker som skal opp i Oppvekst- og kulturkomitéen (OKK) og Plan- og økonomikomitéen (PØK) onsdag 1. september 2010.

Gruppemøte i Larvik Venstre

Saker fra OKK som ble diskutert var en høringsuttalelse "NOU 2009:22 — Det du gjør, gjør det helt — bedre samordning av tjenester for utsatte barn og unge" samt "Kirker og kulturbygg. Disponering av vedlikeholdsfond". Hallstein Bast vil møte i OKK på vegne av Venstre. Han er også leder av komitéen.

Sidsel Lombardo

Sakslista for PØK var betraktelig mer omfattende, 10 saker. Det var tre reguleringssaker vedr. hhv. Berg skole og Nesjar IF (trafikkregulering og utvidelse idrettsanlegg), Kvartal 39 i Larvik sentrum — Grandkvartalet og Yttersø — Elveveien.
Videre var det saker som omhandlet valg og noen høringer. Valgdager neste år for kommunestyrevalg og fylkestingsvalg er fastsatt til søndag 11. og mandag 12. september 2011. – Tore Fjeldskår vil møte for Venstre i PØK.

Forut for komité- eller kommunestyremøter som er på onsdager, avholdes alltid Larvik Venstres gruppemøter kl. 18.30 i 2. etg. i Romberggt. 3. Her behandles og diskuteres sakene som skal politisk behandles først i en av komitéene og så i kommunestyret. Neste gruppemøte er mandag 6. september. Da skal saker vi behandle saker som skal opp i kommunestyret 8. september.
Møtene er åpne og alle er velkommen til Venstres gruppemøter! Følg med i kalenderen i menyen på høyre side. Der står møtene for høsten oppført.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**