24 år siden sist!

Så blir det Venstre-liste også i Hof kommune ved høstens kommunevalg. Torsdag denne uka kunne listas to øverste kandidater; Jan-Gunnar Tunstrøm og Kim Hjardar, levere partiets liste på herredshuset i Hof.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kim Hjardar

Sist gang Venstre stilte liste ved kommunevalget i Hof var i 1987, så det er sannelig på tide at Venstre er tilbake i Hof, kommenterte 1. kandidat Jan-Gunnar Tunstrøm.

—Med Venstre på plass i kommunen får velgerne en mulighet til å stemme liberalt og på en sentrumsorientert politikk fri for særinteresser.

Lista teller ni navn og består av 6 kvinner og 3 menn. Gjennomsnittsalderen til kandidatene på lista er 43 år.

-Det har vært en gedigen dugnadsjobb i de siste ukene for å få på plass liste, og med standvirksomhet ved Varesenteret i Hof og på Eidsfoss forrige lørdag, fikk vi de nødvendige underskriftene til å få på plass en liste, sier Tunstrøm videre. Flere ønsket også Venstre hjertelig velkommen i lokalpolitikken.

Den fullstendige listen fikk følgende sammensetning:
1-Jan-Gunnar Tunstrøm, 1977
2-Kim Hjardar, 1966
3-Åshild Gausdal, 1948
4-Rune Edvardsen, 1977
5-Anne Liv Helmers, 1982
6-Kari Tunstrøm, 1956
7-Elsa Susanne Helgesen, 1956
8-Elise Tunstrøm, 1991
9-Lise Hjardar, 1965

Jan-Gunnar Tunstrøm

-Nå som lista er på plass, må vi gå i gang med å få på plass et lokalprogram for Venstre i Hof. Selv om det er en rekke saker vi mener det bør fokuseres på, er vi mer enn interessert i å få innspill fra innbyggerne i kommunen, avslutter Jan-Gunnar Tunstrøm.

Med liste på plass i både Hof og Svelvik, er det i Venstresammenheng en historisk markering, siden det er første gang på mer enn 70 år at Venstre stiller lister ved samtlige kommunevalg i fylket.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**