Klar til å møte sommeren

Kjell MacDonald (H), Risørpatriot og kjent som en særdeles aktiv og positiv lokalpolitiker er en av mange lokale næringsdrivende som i disse dager jobber for å klargjøre Risør til sommersesongen starter. I forrige uke ordnet han med forlengelse av Kongebrygga som skal sikre bredre kaiplass til besøkende, og i dag jobber han for å få å plass ny vindskjerming til uterestauranten til Risør Fiskemottak.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Hektisk innspurt for Kjell MacDonald (H) for å få på plass smijern og glass til uterestauranten på Fiskemottaket.

Foto: Jan Einar Henriksen

Det er klart vi skal få til det, sier Kjell Macdonald ofte, og han nøler ikke med å rose samarbeidet med de øvrige borgerlige partiene opp i skyene for godt arbeid og mange positive vedtak til beste for Risør.

Jeg har vært med i tre perioder nå, sier Kjell og denne perioden har det bare vært gøy å være med for vi får jo gjennomført politikken vår, og det håper jeg vi skal fortsette med også i neste periode! Folk må bare få øynene opp for alle de positive vedtakene vi har gjort og lære å se gjennom og bak den kritikken enkelte kommer med, ofte i frustrasjon for at de ikke får gjennomslag for egne ideer og forslag.

Folk må få øynene opp for det positive arbeidet de borgerlige partiene har startet i denne perioden, og heller bli med på å videreutvikle dette sier Kjell McDonald som gleder seg til en hektisk sommer som han gjerne skulle ha sett hadde vart noe lenger.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**