Samling på Bjørnen i Odnes

Mange medlemmer og listekandidater fant veien til Venstre samling i peisestuen på Bjørnen i Odnes 30. mai. Det var høy stemning da det lokalpolitiske programmet for perioden 2011-2015 ble lagt fram.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Søndre Land Venstre inviterte mandag 30. mai til sosial samling i Odnes. Det ble orientert om både det pågående listesamarbeidet med KrF og Sp, og arbeidet rundt nytt lokalpolitisk program.

Det tre partiene har kommet godt i gang med felles politiske forberedelser til lokalvalget i september 2011. Alt 28. mai ble det arrangert valgkampåpning for Felleslista i Søndre Land i Landåsbygda. Listekandidater fra Venstre og de andre to partiene møtte bygdefolk til dialog om framtiden for Landåsbygda og Søndre Land.

Bjørnensamling01

Foto: T. Brenner

Arbeidet med det nye lokalpolitiske programmet for Søndre Land Venstre er nå avsluttet. Resultatet ble presentert til en begeistret forsamling av nye og gamle medlemmer. -Det er inspirerende å få legge fram et spennende og offensivt politisk program for Søndre Land på vegne av Venstre, sier lokallagsleder Hans I. Gamst.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**