Fet Venstres topp tre

Fet Venstre har kumulert de tre øverste kandidatene på valglisten for kommunevalget 2011, her er litt om oss:

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Tine Brubak Jahren
Tine er 35 år, gift og mamma til to. Har erfaring fra salg og privat næringsliv og jobber som kontorleder ved Fetsund Lenser i tillegg til å sitte i styret for Fet kulturforum og være leder for Fet Venstre.
Tines hjertesaker er kultur- og naturbasert verdiskaping, skole, familiepolitikk, ruspolitikk og integrering.

Stian Andresen
Stian er 27 år gammel, nybakt pappa og nestleder i Fet Venstre. Han har utdanning i statsvitenskap, psykologi og sosialt arbeid ved Universitetet i Oslo og Høyskolen i Oslo.
Stian er opptatt av helse- og sosialpolitikk, samferdsel og skole.

Roger Wangberg
Roger er 39 år, halvtidspappa til to og ansatt som IT-rådgiver for skolene i Fet. Han har tidligere vært selvstendig næringsdrivende innen media, informasjon og PR og jobbet som lærer ved Riddersand skole. Roger er kjent gjennom skolene og idretten i Fet for sitt engasjement for barn og unge og er opptatt av miljø, skolepolitikk og frivillighet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**