Bidra i innspurten?

Vi trenger all hjelp vi kan få i innspurten av valgkampen! Les mer om hvordan du kan hjelpe Venstre i mål.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Nå går det mot innspurten i valgkampen, og vi trenger DIN hjelp for at Venstre skal gjøre et godt valg! Mange bestemmer seg helt mot slutten av valget hva de skal stemme, og det kan være små ting som avgjør. Å dele ut brosjyrer i postkasser de siste dagene, samt å dele ut Venstres liste utenfor valglokalet på valgdagen, har vist seg å ha stor positiv effekt.

Derfor: Hvis du har mulighet til å sette av noen få timer til Venstre den neste uka, vil du kunne være med å gjøre en forskjell.

Send oss en e-post på [email protected] med hvilken dag og hvilket tidsrom du har mulighet til å være med!

Vi trenger hjelp til følgende:

Lokal valgdebatt tirsdag 6. september kl. 1730-1930 på Sagene Samfunnshus
Vår lokale toppkandidat, Sten J. McNeill Ånnerud, stiller til debatt mot de andre partiene i bydelen. Vi håper flest mulig vil komme og heie frem Sten! Hege Bjørnsdatter Braaten fra Lokalavisene Oslo leder debatten.

Postkasseaksjoner
Postkasseaksjonene møtes vi for utdeling av materiale, og dekker så mange oppganger i området vi klarer mellom kl. 18 og kl. 21. Vi går flere sammen!
Vi har følgende fremmøtesteder:
– Mandag 5. september kl. 18 utenfor Sagene Kirke
– Onsdag 7. september kl. 18 (fremmøtested annonseres senere)
– Torsdag 8. september kl. 18 ved Bjølsen skole

Listebærere
Valgdagene prøver vi å dekke flest mulig av valglokalene i vår bydel. Her deler man ganske enkelt ut Venstres lister, det skal ikke foregå oppsøkende valgkampvirksomhet ved valglokalene. Vi har hele seks valglokaler i bydelen, og ønsker å stå utenfor alle sammen, begge valgdager!

Vi har følgende tidsrom som vi ønsker å dekke:
– søndag kl. 1600-2000
– mandag kl. 0900-2100

Vi håper flest mulig av dere som ikke allerede har meldt dere kan være med å få Venstre i mål, slik at vi beholder vår utrolig viktige vippeposisjon i bystyret.

Spørsmål? Send en e-post til [email protected]!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**