Rekordbesøk på Levanger Venstres nettsider

Antallet besøk på Levanger Venstres nettside ble nesten doblet i 2011. 2367 ulike gjester var innom siden i løpet av 2011. -Dette er vi meget godt fornøyd med, sier lokallagsleder Karl M. Buchholdt. Dette er unike gjester, noe som vil si at man ikke regner antallet ganger noen er innom men at man regner kun et treff pr pc uavhengig av hvor mange ganger man er innom.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Venstre best i test!

Foto: Ukjent

Levanger Venstre har publisert 110 artikler på nettsiden i løpet av fjoråret. Best besøkt er valgmåneden september, men også månedene november og desember har hatt meget høye besøkstall.

—Fremgangen skyldes i hovedsak at vi har satset på jevnlig publisering, bruk av sosiale medier, lenking til nettsidene, og mer gjennomtenkt bruk av søkeord, sier Buchholdt.

-Vi har forsøkt å være synlige på nett gjennom egen facebookgruppe og har nettopp etablert en egen twitterkonto. Nytt av året er at vi også har forsøkt å gjennomføre egne spørreundersøkelser om aktuelle tema ved hjelp av nettsiden, sier Karl M. Buchholdt i Levanger Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**