Landskonferansen 2012

Venstre inviterer alle folkevalgte, tillitsvalgte og medlemmer til landskonferanse! Tema i år: En skole for kunnskap og like muligheter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Kandidater til valg 2011, Venstre logo

Foto: Venstre

Skoledebatten i Norge står i stampe. Tilsynelatende er alle partier enige om mål for skolen, og om mange virkemidler. Likevel blir det ikke gjennomført systematisk etterutdanning for lærere, likevel må læreren forholde seg til et omfattende skolebyråkrati, likevel får vi ikke fanget opp elever som sliter tidlig nok.

Hva skal til for å revitalisere norsk skole og skoledebatt? Hva skal til for at Venstre etablerer seg med størst troverdighet av alle partier på skolepolitikk? Er det skolepolitikk som skal gjøre Venstre til valgvinner i 2013? Bli med på Skolepolitisk symposium!

Det blir også diskusjon om Stortingsvalgprogrammet for 2013-2017, og om forberedelser til valgkampen i 2013.

Tid: Lørdag 20. og søndag 21. oktober
Sted: Hotel Bristol, Oslo

Blant innlederne er klasse 10B-lærer Harald Ødegaard (NRK), Abelias Paul Chaffey, Utdanningsforbundets Mimi Bjerkestrand, Elevorganisasjonens Axel Fjeldavli, Thomas Nordahl fra Høgskolen i Hedmark, og selvsagt en rekke av Venstres egne politikere inkludert Trine Skei Grande og den nye generalsekretæren, Trond Enger.

Program: Last ned programmet her.

Påmelding:
Det er 200 plasser på konferansen. Påmelding skjer etter førstemann-til-mølla-prinsippet.
Påmeldingsfristen har nå gått ut.

Pris: Venstre sponser en del av konferanseprisen for alle landskonferansedeltakere.
Egenbetaling: 375,- per dag (inkluderer lunsj, samt kaffe/te hele dagen)
Middag lørdag: 600,-.
Enkeltrom m/ frokost på Hotel Bristol: 1145,- per natt.

Landskonferansen er en årlig anledning for alle Venstrefolk til å møtes til faglig og sosialt opplegg, og er en viktig arena for intern debatt og skolering. På konferansen kan man møte Venstres egne toppolitikere, vanlige medlemmer, og eksterne innleder fra kultur, akademia og organisasjonsliv.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**