Nominasjoner til Venstres miljøpris

Venstres sentralstyre deler årlig ut en miljøpris til personer, organisasjoner eller bedrifter som har gjort en ekstraordinær innsats for å sette miljøsaker på dagsorden i politikk og media, utfordre miljøteknologiske grenser eller som på annen måte har gjort en ekstraordinær innsats for miljøet i stort og smått. Fort deg og kom med forslag på kandidater – fristen går ut 1. september.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Miljøpris

Foto: Tore Nilsen

Tidligere års vinnere inkluderer blant annet Bent Nilsen og Folkeaksjonen mot giftutslipp i Bøkfjorden, Folkeaksjonen i Hardanger, og Folkeaksjonen Oljefritt Lofoten og Vesterålen.

Fylkeslag og lokallag blir med dette invitert til å nominere kandidater til Venstres miljøpris 2011. Mange lag har egne miljøpriser som har blitt utdelt i løpet av året, og vinnerne av disse prisene er også gode kandidater til den nasjonale prisen.

Send navn og kort begrunnelse til [email protected] innen 1. september. Merk med “miljøpris” i emnefeltet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**