Møt opp på sykkeltoget

Venstre bryr seg om sykling. Vi ønsker å fortsette å gjøre det bedre å sykle i byen, og å takke de som velger å sykle. Sykkeltoget er en positiv og blid markering der vi møtes for en hyggelig sykkeltur sammen. Selve sykkelturen tar maksimalt en time, og er et samarbeid mellom Sagene, St. Hanshaugen og Frogner Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Som et ledd i valgkampen har styrene i Sagene, St. Hanshaugen og Frogner bydel gått sammen om å arrangere sykkeltog. Noen av oss har gjort dette to ganger allerede, og vi satser igjen på kjempeoppmøte og et kraftig arrangement onsdag 12. Juni.

Sykkelaksjon

Vi møtes ved Sagene Kirke den 12. juni klokken 15:30 og ender opp på Bygdøy omtrent klokken 16:00. Målet med sykkeltoget er å vise at Venstre bryr seg om sykling, at vi ønsker å fortsette med å gjøre det bedre å sykle i byen, og å takke de som velger å sykle. Vi ser frem til en hyggelig sykkeltur sammen, samtidig som vi viser frem Venstre fra sin beste side.

Vi starter på Sagene og sykler Geitmyrsveien ned til Ring 2. Så tar vi ring 2 til Majorstua. Ved Frogner stadion kommer vår utmerkede styreleder Anne-Lise til å stå på stand. Hvis du er best uten hjul er det veldig hyggelig om du har lyst til å stå på stand her. Vi fronter flerbrukshall på Frogner stadion samtidig som vi viser frem den fine sykkelboksen i Middelthuns gate. Deretter sykler vi videre nedover Kirkeveien (ring 2) til Frogner plass før vi tar Bygdøy Allé hele veien ut på Bygdøy og ender opp på Rodeløkken. På Rodeløkka er det en veldig koselig liten kafe hvor vi kan stoppe for en kopp kaffe før hjemturen.

Ruten blir omtrent slik.

Selve sykkelturen tar maksimalt en time. Ikkemedlemmer som vil bli med på sykkeltur er selvfølgelig også hjertelig velkomne til å delta.

Da er det bare å pumpe opp dekkene og olje kjedet, og så ses vi 12. juni klokken 15.30. Hvis du lurer på noe er det bare å kontakte Håkon på 98 00 98 48 eller [email protected]

Hilsen Sagene, St. Haugen og Frogner Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**