Valgkampåpning med Trine og Rebekka

Røyken, Hurum og Lier Venstre ønsker velkommen til VALGKAMPÅPNING på idylliske Hyggen Gård i Røyken med Trine Skei Grande og Rebekka Borsch.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Rebekka Borsch på besøk på gården hos Merete Hyggen i juni 2013.

Foto: Tove Hofstad

Alle medlemmer og sympatisører er hjertelig velkomne til hyggelig samvær i vakre omgivelser. Buskerud Venstre skal få sin etterlengtede stortingskandidat i 2013, og da trenger friske og opplagte aktivister og medlemmer med ekstra energi. Ta deg noen timer fri og tilbring ettermiddagen sammen med oss!

Trine Skei Grande og Rebekka Borsch vil holde en kort appell hver, og vertinne Merete Hyggen vil fortelle oss litt om gården som ligger like utenfor Hyggen sentrum.

Vi byr på kortreist eplemost fra Hyggen gård, lett fingermat fra Smak av Italia og selvfølgelig eplebakverk.

Hyggen gård leverer førsteklasses epler og eplemost, men sliter med å få begge deler ut i norske butikker.

Foto: Tove Hofstad

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**