Lokalpolitisk nettverk 12. — 13. september på First Hotel Kristiansand

12.-13. september 2014 blir lokallagene i Aust- og Vest-Agder invitert til å delta på Lokalpolitisk nettverk som arrangeres av Agder Venstre i Kristiansand.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Lokalpolitisk nettverk er en skolerings- og nettverkssamling for de som vil være aktive i valgkampen på lokallags- og fylkesnivå i Venstre.
Stortingsrepresentant Abid Q. Raja kommer. Det samme gjør Audun Rødningsby og Signe Lill Sletmoen fra Stortingssekretariatet og fylkesstyret i Agder.

Vi håper alle lokallagene klarer å sende minst en deltaker!

Tid: Fredag 12. september og lørdag 13. september.
Sted: First Hotel Kristiansand, Dronningensgt 66, Kristiansand

Program:

Abid Q. Raja

Foto: Gisle Bjørneby, 2013

Detaljert program kommer etter hvert, men det blir politisk innlegg av Abid Raja. Muligheter for å komme med innspill til fylkesprogrammet som programkomiteen med Petter Toldnæs i spissen arbeider med og drøfting av Venstres arbeid med kommunereformen. Ellers vil temaer som listestilling, nettsider og medlemsarkiv tas opp, og de som er aktuelle høgt oppe på listene til fylkestinget i A og V —Agder vil presentere seg. I tillegg blir det tid til politisk debatt.
Foreløpig er tidsramma at vi starter fredag kl 1730 og avslutter lørdag ca 1530.
Fredag kveld blir det middag med sosialt samvær.

Påmelding
skjer til fylkesleder på [email protected] og fristen er fredag 5.september. Send inn navn på deltaker og om det skal være med overnatting i enkeltrom/dobbeltrom, dagpakker.

Ingen deltakeravgift!

VELKOMMEN