Bli med på gratis skolering – Venstreskolen

Vi inviterer til en ny runde med Venstreskolen trinn 1. Dette er en mulighet til å bli skolert i Venstres historie, ideologi, organisasjon og politikk, samtidig som man blir kjent med andre venstremedlemmer. Se tidspunkter og steder i artikkelen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Buskerud Venstre inviterer i høst nye medlemmer til Venstreskolen trinn 1 i Drammen, Hønefoss og Lier.

Kurset strekker seg over 4 timer, og tar for seg Venstres historie og ideologi, Venstre som organisasjon og politisk arena. Kanskje vil du bli mer bevisst på ditt forhold til å være politisk aktiv, og kanskje vil du etter denne kvelden ønske å delta i lokaldemokratiet i din hjemkommune? Eller kanskje blir du rett og slett bare litt mer opplyst og klokere etter en kveld sammen med andre hyggelige Venstrefolk..

Alle lokallagsmedlemmer i fylket er hjertelig velkommen til å delta på kurset som holdes av erfarne innledere fra Venstre sentralt. Det er selvfølgelig mulig å bli Venstre-medlem på kurset.

KLIKK HER FOR PÅMELDING

Kurskveldene blir som følger:

3. september, Akademiet Drammen 18:00-22:00
Innleder: Kjartan Almenning, organisasjonssjef

24. september, Formannskapssalen, Ringerike rådhus 18:00-22:00
Innleder: Olav Røssaak

8. oktober, Auditorium 1, Høvik skole, Lier 18:00-22:00
Innleder: Olav Røssaak

Kurset er gratis og uforpliktende. Ta gjerne med deg en venn!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**