Spennende topp-trio fra Sagene Venstre

Sagene Venstre har vedtatt sin liste til bydelsutvalget, med en spennende trio på topp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Topp 3 Sagene Venstre Bydelslisten 2015

Foto: Sagene Venstre

Nominasjonsmøtet til Sagene Venstre ble avviklet i Den Norske Opera & Ballet den 27 Januar. Der ble deres liste til bydelsvalget vedtatt til stor applaus.
– «Jeg er veldig glad for å ha fått denne tilliten, sammen med to flotte kandidater øverst på listen!» sier Espen Langvik (39), nyvalgt listetopp for Sagene Venstre og leder av bydelslaget.
Han er overbevist om listen er en god en.
– «Vi tar inn over oss at Sagene er i rivende utvikling. Det må bygges boliger, det er en stadig yngre befolkning som flytter til Sagene, samtidig som vi må huske på dem iblant oss som trenger støtte fra en aktiv bydel for å få hverdagen til å gå rundt.»
Sammen med ham på listen finner vi Alva Amalie Eide (21) og Ragnar Skjøld (59). Eide er tidligere nestleder i Norges Unge Venstre, hun har vært politisk rådgiver for Oslo Venstre i Rådhuset og jobber nå som leder for Oslo UKM. Dette i tillegg til psykologistudiene, samt at hun også er nestleder i Sagene Venstre. Skjøld har bakgrunn fra helsesektoren som seniorrådgiver for Helse- og omsorgsdepartementet og som generalsekretær i LNT. Han har lang bakgrunn fra lokalpolitikken i Sagene der han bl.a. har engasjert seg i helse- og sosialspørsmål gjennom mange år.
De er alle tre ivrige etter å komme igang med valgkampen.
– «Det er nå det begynner! Vi ser fram til å møte velgerne i Sagene, og snakke om Venstres politikk. Vi har vedtatt et godt program for Sagene som vi har stor tro på.» avslutter en entusiastisk Langvik.

For mer informasjon kontakt:
Espen Langvik, mob.: 93491545 epost: [email protected]
Alva Amalie Eide, mob.: 47901046 epost: [email protected]
Ragnar Skjøld, mob.: 90612723 epost: [email protected]

Den fullstendige listen finner du her:

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**