Programmet er klart!

Foto: Steinar Bleken

Endelig er årets høydepunkt klart! Troms Venstres program for 2015-2019 er finskrevet og ordnet. Programmet ble vedtatt på fylkesårsmøtet tidligere i år, og har blitt gjennomgått av styret. Last det ned her, les våre meninger og se om du finner noe du liker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Hovedfokusområdene i denne periodens program er skole, miljø og grønn byutvikling. Vi legger vekt på et grønnere og mer framtidsrettet Troms med gode videregående skoler og fagskoler. Billigere kollektivtransport, mer fleksibilitet i skolen og grønn næringsutvikling er nøkkelord som vil følge Troms Venstre denne perioden på Fylkestinget. Programmet er delt inn i kapitler og underkapitler, og har en innholdsfortegnelse slik at det skal være enkelt å finne fram til akkurat det man er ute etter. For å søke på et spesielt tema eller ord, kan man klikke ctrl (cmd på Mac) + F og skrive inn søkeordet. Vi håper at du finner akkurat det du er ute etter hos oss. Godt valg!

Last ned eller forhåndsvis her (PDF):

Program for Troms Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**