Fylkesårsmøte 2016

Kristiansund på fylkesårsmøtet 2016, Asgeir Hansen, Ragnhild Helseth og Toivo Brennløkken, "Foto: Kristiansund Venstre"

13. og 14. februar ble årsmøtet i Møre og Romsdal Venstre avholdt i Ulsteinvik. Fra Kristiansund møtte Ragnhild Helseth, Toivo Brennløkken og Asgeir Hansen. .

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Stortingsrepresentant Pål Farstad innledet før generell debatt om hovedlinjene i Venstres politikk i 2016, om hvordan det jobbes i stortingsgruppa og hvilke saker som er prioriterte.

Ragnhild Helseth ble takket av som fylkesleder og høstet mange gode ord både fra talerstol og i de mindre formelle fora. Gledelig er det at Toivo Brennløkken er valgt inn som ny nestleder. Kristiansund Venstre vil gratulere så masse!

Fylkesårsmøtet vedtok uttalelse om flere statlige arbeidsplasser til Møre og Romsdal, der det spesielt ble oppfordret til at Senter for lønn og regnskap for politiet blir lagt til Kristiansund. Kristiansund Venstre og fylkestingsgruppa fremmet hver sin uttalelse som lå til grunn for den endelige teksten som ble vedtatt.

Det var et oppløftende og godt årsmøte og det gir oss energi til å fortsette vårt arbeid lokalt.

Oppslag i TK 14.02.16 Venstre vil ha Politiets senter for lønn og regnskap til Kristiansund

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**