Verv og bli med i trekningen av flotte premier!

Foto: Stavanger Venstre

Stortingsrepresentant Iselin Nybø har utfordret Rogaland Venstre på å få flere medlemmer. I perioden fram til 1. september har vi vervekampanje. Toppvinneren kan stikke av med plass ved Iselin sin side på den høytidelige åpningen av Stortinget 3. oktober 2016.
Drømmer du om å gå ved siden av en flott stortingsrepresentant inn på den høytidelige åpningen av Stortinget, i en sjelden anledning der stortingsrepresentantene, hele regjeringen og kongehuset er samlet i offisiell seremoni?

Det er nemlig førstepremien i Rogaland Venstre sin vervekonkurranse.

For hvert medlem du verver får du ett «lodd» i konkurransen.
Rett etter 1. september har vi trekning.

Det blir også gitt ut 10 Venstre-kopper i konkurransen og 5 t-skjorter i vervepremier.

For å delta i konkurransen, fyll ut innmeldingsskjemaet og sett «Vervet av» + ditt navn i kommentar-feltet, her:

Du kan også sende oss en e-post like etter innmeldingen til [email protected]

Premieliste:
– Deltakelse på den høytidelige åpningen av Stortinget
– 10 Venstre-kopper
– 5 Venstre t-skjorter

Verving handler om å få med flere medlemmer, og ikke minst flere aktive medlemmer. For å gjøre et godt valg er det viktig at vi har flere med oss. Verving handler om kommunikasjon med mulige medlemmer, enten det er på jobben, på treningen, i familien eller på fritidsaktiviteter. Fortell hvorfor de bør bli medlem, og at støtten vil være et bidrag til å få gjennomslag for den politikken de tror på.

I Venstre har vi både deg med lokalt engasjement, men også deg med et liberalt grunnsyn som tenker ideologi når du vurderer saker i media.
Har du tanker som klør, eller kanskje et brennende engasjement for innholdet i skolen, hvordan vi skal ta vare på miljøet, et ønske om at de som trenger det mest i samfunnet vårt blir tatt vare på, eller synes du Norge har for lite fokus på verdiskapning og nye arbeidsplasser?

Med 9 stortingsrepresentanter kan Venstre skape mye spennende politikk, og i Venstre bygger vi politikken vår gjennom medlemmene. Her kan DU bidra!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**