Delta i nominasjonsprosessen til Hordaland Venstre!

Logo Venstre

Delta i nominasjonsprosessen til Hordaland Venstre!

Hordaland Venstre avholder nominasjonsmøte allerede fredag 16. september. Før selve nominasjonsmøtet vil det bli arrangert kandidatpresentasjonsmøter i regionene i uke 33 og 34 og lokallagene skal avholde prøvenominasjon.

Alle medlemmer (og alle andre interesserte) er velkomne til de regionvise kandidatpresentasjonsmøtene!

Møte for Bergen og omlandskommunene tirsdag 23. august kl. 18-21 i auditoriet Vestland i Fylkesbygget, Agnes Mowinckels gate 5, Bergen

På dette møtet vil alle de som har meldt interesse for en høy plassering på stortingsvalglisten få anledning til å presentere seg og det vil bli anledning for publikum til å stille dem spørsmål om ulike tema.

På slutten av møtet eller i etterkant skal lokallagene avholdeprøvenominasjon, enten hver for seg eller regionvis. Lokallagslederne vil få mer informasjon om dette. Alle medlemmer kan delta i denne avstemningen. Det er flott om flest mulig deltar i denne prosessen! Prøvenominasjonen må avholdes innen 25. august.

Les om hvem det er som kjemper om høy plassering på stortingsvalglisten påHordaland Venstres nettsider.

Nominasjonsnemnda planlegger å komme med sin innstilling til liste fredag 2. september. Følg med på nettsidene til Hordaland Venstre!

Hordaland Venstre avholder nominasjonsmøte fredag 16. september på Grand Hotel Terminus, Bergen kl. 18:00. Lokallagene må velge sine utsendinger på et medlemsmøte.
Lokallagsledere har fått nærmere informasjon om dette.
Møtet er åpent og observatører er velkomne.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**