Liberale Studenter på Ås

Hanna og Abid på vei til oppstartsmøte på NMBU, Foto: Hanna Meyer Thuestad

Nytt lag i Liberale Studenter er etablert. -Vi har høye ambisjoner om å bli et stort og aktivt studentlag på NMBU, sier Hanna Meyer Thuestad i Akershus Unge Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Nye medlemmer

Thuestad og stortingsrepresentant Abid Raja stod for et vellykket oppstartsarrangement i forrige uke. Mange viste interesse for Liberale Studenter og studentlaget fikk seks nye medlemmer.

Vil ha mer debatt

– Vår motivasjon for å ha studentlag på Ås er å bidra til mer debatt og meningsutveksling, sier Thuestad, som skal jobbe for et stort og aktivt studentlag. – Vi vil fortsette med arrangementer som blant annet Politikk og øl på Studentsamfunnet, sier hun.

Motivasjon

Abid Raja bidro med en motivasjonstale for studenter, basert på hans egne erfaringer i samfunnet og politikken. – Opp gjennom hele oppveksten har jeg blitt fortalt, fra alle instanser, at jeg ikke vil få til noe. Derfor har det å motbevise andre vært en viktig pådriver for meg, sa Raja til et trettitalls studenter.

Nytt styre

Hanna Meyer Thuestad får med seg Audun Gotaas Bonde og Tale Desserud Noer i det nye styret i Liberale Studenter på Ås.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**