Tusen takk Helene!

Foto: Jo Straube

Helene Skulstad slutter som sekretariatsleder i Oslo Venstre, men fortsetter i Venstre som kampanjeleder for Venstres hovedorganisasjon.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Skulstad har jobbet i Oslo Venstre siden 2009 og starter i jobben som sekretariatsleder i 2011. Det siste året har hun hatt permisjon fra Oslo Venstre mens hun har vært engasjert i Venstres hovedorganisasjon som leder for Venstres kampanjeteam for stortingsvalget 2017. Skulstad skal nå fortsette med kampanjearbeidet i Venstre og trer dermed av som sekretariatsleder i Oslo Venstre.

Oslo Venstre vil takke Helene for den fantastiske innsatsen hennes over mange år og vi er glade for at hun fortsetter i Venstre.

På Oslo Venstres sekretariat kan du nå treffe Joke Verwaard, som fortsetter som ny sekretariatsleder etter hun har vært engasjert som stedsfortreder for Skulstad siden januar. Ragnhild Forsberg, som har jobbet som organisasjonsrådgiver for Oslo Venstre over flere år, fortsetter også i en 60 % stilling ved siden av hennes verv som nestleder i Unge Venstre.

Oslo Venstres sekretariat kan du treffe på telefon 22 40 43 73 eller epost: [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**